Συντηρήσαμε εκ νέου τον δασικούς δρόμους του Υμηττού στην Αργυρούπολη για ασφαλή διέλευση των πυροσβεστικών οχημάτων
Στις πρόσφατες έντονες βροχοπτώσεις μπορεί να μην είχαμε κανένα πρόβλημα στην πόλη μας λόγω του αντιπλημμυρικό έργου μας περιμετρικά του βουνού, στο ίδιο όμως το βουνό υπήρξαν τεράστιες ζημιές στους δασικούς δρόμους και καθιζήσεις!
Με ένα εξαιρετικά δύσκολο και δαπανηρό έργο με την βοήθεια της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποκαταστήσαμε τις ζημιές και στρώσαμε εκ νέου τον δρόμο για ασφαλή διέλευση των οχημάτων και κυρίως των πυροσβεστικών με σεβασμό απόλυτα στο φυσικό περιβάλλον!
Έργο σημαντικό που το διαπίστωσαν όλοι όσοι επισκέφτηκαν το εκκλησάκι της Αγίας Ειρήνης!