Καλά Χριστούγεννα! Εμείς αρχίσαμε τις εορταστικές εκδηλώσεις με θεατρική παράσταση, δώρα στα παιδιά και μία ανεπανάληπτη συναυλία, στο άναμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου μας με την Έλλη Κοκκίνου
Τα καλύτερα όμως έρχονται, ραντεβού στις 21 Δεκεμβρίου, στις 18:00 στην πλατεία Σουρμένων με την Κλαυδία και την έναρξη της Χριστουγεννοχώρας!